سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

هنگامی که در بازار فارکس معامله می کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و درس هایی برای یادگیری. از توجه به آنچه بازار انجام می دهد گرفته تا نگه داشتن یک ژورنال معاملاتی و استقرار در استراتژی معاملاتی، چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن خود خواهید داشت.

یکی از زمینه های حیاتی که باید روی آن تمرکز کرد، مدیریت انتظارات است.

مدیریت انتظارات در فارکس در مورد چیست؟


مانند زندگی، تجارت در بازار فارکس انتظارات شما را با توجه به پیش بینی آنچه رخ خواهد داد و موقعیت ها بالا میبرد. این یک سطح از انتظارات را برای هر تجارت فارکس به ارمغان می آورد که نیاز به مدیریت دارد. اگر به این بخش از معاملات توجه نکنید، پس تحت تأثیر احساسات خود هستید.

 بیشتر بدانید:

نحوه ایجاد درآمد در دوران بازنشستگی را بیاموزید

چرا این خیلی ضروری است؟


احساسات معامله گری دشمن تمام معامله گران موفق فارکس است. آن‌ها باعث می‌شوند وقتی معامله آنطور که فکر می‌کردید پیش نمی‌رود، بخواهید تسلیم شوید یا وقتی معامله انجام شد، دوباره به بازار بازگردید. واکنش عاطفی ما به یک موقعیت معمولاً بر اساس آن چیزی است که انتظار داشتیم در شرایط محیطی در آن زمان اتفاق بیفتد. وقتی درست می شود احساس خوبی داریم، وقتی که نتیجه نمی دهد احساس بدی داریم.


تجارت فارکس و نظم عاطفی


بنابراین چگونه مدیریت انتظارات برای معاملات فارکس اعمال می شود؟ حذف کامل انتظارات و اجتناب از ناراحتی یا درد روانی به طور قطعی راه حلی نیست.

این اجتناب از درد عاطفی در معاملات می تواند کل حرفه تجارت شما را در مدت زمان کوتاهی ویران کند. دلیل آن این است که ذهن ما باید احساس کند که چیزی مهم است یا در خطر است تا بتوانیم با موفقیت معامله کنیم، به این معنی که میزانی از انتظارات لازم است، متناقض به نظر می رسد، اما یک نقطه تعادل وجود دارد که منظور ما همان است.

 برای شرکت در دوره رایگان فارکس کلیک کنید!

همه انتظاراتی دارند - یاد بگیرید که آنها را مدیریت کنید


انتظارات بخشی طبیعی از انسان بودن هستند که به سادگی نمی توانید از شر آن خلاص شوید. کلید آنها در معاملات فارکس مدیریت موفقیت آمیز آنها است. یکی از اصلی ترین چیزهایی که باید درک کنید این است که انتظارات غیرواقعی را در مورد معاملات خود تنظیم نکنید. استفاده از انتظارات غیرواقع بینانه به عنوان یک استراتژی معاملاتی می تواند هر بار پیپ های بزرگی را به حساب شما وارد کند، اما در واقع بسیار بعید است که در طولانی مدت با موفقیت کار کند. با گذشت زمان، این احتمال وجود دارد که بیشتر معاملات خود را از دست بدهید و احساس ناامیدی یا ناراحتی کنید.

هنگامی که این اتفاق می افتد شما حتی ممکن است به طور کلی از معامله صرف نظر کنید! با داشتن انتظارات واقع بینانه تر برای شروع و همچنین اعتراف به زمانی که استراتژی شما آنطور که فکر می کردید کار نمی کند، می توان از همه اینها جلوگیری کرد.

یکی دیگر از مثال‌های کلاسیک در مورد مدیریت انتظارات، معطل ماندن به یک معامله با ضرر است. همه نشانه ها وجود دارد که شما باید بیرون بیایید اما آنها را نادیده می گیرید. گاهی اوقات، حتی ممکن است به دنبال سیگنال‌هایی باشید که نشان می‌دهند انتظارات اولیه شما هنوز درست بوده است! اعتراف به اینکه انتظارات اولیه شما در تجارت اشتباه بوده است، بسیار دردناک است و بنابراین همچنان پول خود را از دست می دهید. در این شرایط بهتر است ضررهای خود را کاهش دهید و روی برنامه ریزی موقعیت بعدی خود تمرکز کنید. 100% مواقع موفق نخواهید بود، حتی بهترین معامله گران هم این میزان موفقیت را ندارند، اما تا زمانی که ضررهای خود را کاهش دهید و از معاملات موفق خود سود ببرید، خود را در وضعیت بسیار بهتری قرار خواهید داد. موقعیت برای دستاوردهای ثابت

 

یاد بگیرید هنگام معامله، انتظارات را مدیریت کنید


یاد بگیرید هنگام معامله در فارکس، انتظارات را مدیریت کنید

به عنوان جمع بندی این مقاله، همیشه باید با انتظارات و احساساتی که به همراه دارید کنار بیایید. یادگیری مدیریت آنها به گونه ای که به شما امکان می دهد بدون احساس معامله کنید و همچنین حقایق سخت کاری را که بازارها انجام می دهند را بپذیرید، کلید موفقیت کلی معاملات است.

این اشتباه نیست که ببینیم یک معامله به گونه ای دیگر از آنچه فکر می کردی پیش می رود. با این حال، این تجارت ضعیف است که زندانی انتظارات خود باشید و اجازه دهید این کار شما را از انجام آنچه نیاز دارید نیز باز دارد. هرگز از ضرر کردن نترسید، بخشی از این فرآیند است و حریص نشوید، اگر هدف سودآوری دارید و به آن رسیدید، سود را بردارید و به دنبال فرصت بعدی باشید.

معامله گری روانی است، ذهن و انتظارات خود را مدیریت کنید و خود را برای تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور در موقعیت خوبی قرار خواهید داد.


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، لطفاً آن را لایک کنید و با هر کس دیگری که فکر می کنید ممکن است هم سلیقه شما نیز باشد به اشتراک بگذارید.

منبع: www.babypips.com