سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

به بازنشستگی فکر می کنید یا قبلاً بازنشسته شده اید؟ در هر صورت، احتمالاً به این فکر می کنید که چگونه مطمئن شوید که پولی را که دارید حفظ می کنید یا حتی برای بازنشستگی پول بیشتری تولید می کنید ... و اگر به این فکر نمی کنید، شاید باید فکر کنید؟

بازنشستگی به این معنی نیست که هزینه های شما کاهش می یابد. در واقع، به احتمال زیاد مقدار پولی که خرج می‌کنید افزایش می‌یابد، صرفاً به این دلیل که در این زمان در زندگی شما آزادی انجام کارهایی را دارید که قبلاً قادر به انجام آنها نبوده‌اید.

شما برای مدت طولانی کار کرده اید، پس چرا نباید اکنون از خودتان لذت ببرید.

شاید بخواهید به آن سفر دریایی یک عمر بروید یا بخواهید فرزندان خود را با کمک به تحصیل یا سپرده گذاری در یک خانه خراب کنید. هر چیزی که پول خود را صرف آن می کنید، نکته این است که به خرج کردن ادامه می دهید.

ایجاد درآمد تا بازنشستگی

مشکل اینجا چیست؟

خوب، مسئله این است که اگر پول خود را در جای مناسب قرار نداده اید، جایی که بازده خوبی برای شما ایجاد می کند، آنگاه این پول با سرعت بسیار بالایی ناپدید می شود.

پس گزینه های شما چیست؟

حقیقت این است که شما بسته به اهدافتان و میزان مشارکت شما، گزینه های مختلفی دارید. من شما را نمی‌دانم، اما دوست دارم در اتفاقاتی که با پولم می‌افتد درگیر باشم و تصمیم‌گیری کنم، به این ترتیب می‌دانم که کنترل کامل را در دست دارم و نتایج بازتاب مستقیم تصمیمات من است تا شخص دیگری… افراد زیادی وجود دارند که همین احساس را دارند و به همین دلیل تصمیم گرفته اند تجارت در فارکس را شروع کنند.

برای راهنمای اساسی تجارت فارکس روی لینک https://www.forbes.com/advisor/investing/what-is-forex-trading/ کلیک کنید!

تجارت فارکس چیست؟


بیایید با توضیحی درباره فارکس شروع کنیم، اگر نمی‌دانستید که فارکس مخفف ارز خارجی است که فقط مبادله یک ارز به ارز دیگر است. هنگامی که پوند خود را برای تعطیلات به یورو تبدیل می کنید.
چگونه می توانید از این کار درآمد کسب کنید؟

خوب، شما می توانید از این به دلیل نوسانات نرخ ارز درآمد کسب کنید، مقدار یورویی که امروز برای پوند دریافت می کنید ممکن است فردا کمتر شود، بنابراین اگر اینطور بود و یوروهای خود را دیروز می خریدید و امروز می فروختید، با سود بیشتر! ساده به نظر می رسد، اینطور نیست؟ با این حال، کسب درآمد مداوم از این کار آسان نیست و به همین دلیل است که مردم برای دوره‌های آموزشی هزینهای زیادی میکنند. دوره هایی که می‌توانند هر آنچه را که باید در مورد تجارت فارکس بدانید را به شما بیاموزند.

سود بالقوه تجارت فارکس چیست؟


معاملات فارکس به هیچ وجه یک طرح پولدار شدن سریع نیست و هرکسی که غیر از این را به شما می گوید دروغگو است. بله، پول زیادی برای بدست آوردن وجود دارد، اما همیشه باید محافظه کار باشید. مهمترین چیز حفظ سرمایه است و بدانید که لازم نیست هر بار که معامله می کنید موفق باشید، در واقع، موفق ترین معامله گران فارکس این کار را انجام نمی دهند، اما تا زمانی که در روزهای موفق پول بیشتری نسبت به ضررشان داشته باشند. در روزهای بد آنها همچنان سودآور خواهند بود.


آیا برای تجارت فارکس نیاز به تجربه مالی دارید؟


پاسخ منفی است. درست مانند هر مهارت دیگری در جهان، شما نیازی به تجربه ندارید، فقط باید تمایل به یادگیری داشته باشید. من نمی توانم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنم، اگرچه در معاملات فارکس می توان پول خوبی به دست آورد، اما نباید بدون درک کاری که انجام می دهید، وارد آن شوید. شما می توانید در سمینار تجارت رایگان ما شرکت کنید، جایی که تمام اصول اولیه ای را که باید بدانید را یاد خواهید گرفت. در اینجا پیوندی به سمینار تجارت رایگان وجود دارد. هم اکنون می توانید در سمینار رایگان فارکس Trading Education ثبت نام کنید.
آیا شنیده اید که برخی از افراد هستند که از تجارت فارکس درآمد میلیونی دارند؟

شاید شنیده باشید، شاید نشنیده باشید، اما 100? درست است، افرادی هستند که میلیون ها دلار از معاملات فارکس درآمد دارند. چیزی که در اینجا باید بدانید این است که آنها در حال حاضر با میلیون ها پوند معامله می کنند، مگر اینکه شما چنین پولی داشته باشید، بهترین کار این است که اهداف خود را کمی واقع بینانه تر تعیین کنید. به این ترتیب، اگر در یک حساب پس انداز پول دارید، در واقع در حال از دست دادن پول هستید. چگونه؟

از آنجایی که نرخ تورم فعلی بالاتر از نرخ بهره متوسط ??است، بنابراین به سادگی، هزینه کالاها و خدمات سریعتر از رشد پول شما بالا می رود. 100 پوند امروز 5 سال دیگر ارزش 100 پوند را نخواهد داشت. فقط در مورد اقلام ارزان قیمتی که برای مدت طولانی خریده اید فکر کنید، مثلاً شیر یا نان، 5-10 سال پیش در مقایسه با امروز چقدر هزینه می کردید؟

حقیقت ساده این است که شما نباید پول خود را بدیهی فرض کنید، شما سال های زیادی را صرف کار برای پول خود کرده اید. آیا زمان آن نرسیده است که پول خود را به کار بگیرید؟ بنابراین هر تصمیمی که می‌گیرید، چه جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد معاملات فارکس در یک سمینار رایگان یا تصمیم به بررسی گزینه‌های جایگزین، قطعاً نوعی اقدام برای اطمینان از حفظ و نگهداری پول در دوران بازنشستگی آن ها است.

اگر از این مقاله لذت بردید، لطفا روی اشتراک گذاری کلیک کنید، شاید کسی که می شناسید نیز بتواند از خواندن این مطلب بهره مند شود.

بیشتر بدانید:

انواع معاملات در فارکس

اهمیت مدیریت انتظارات در تجارت فارکس