سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

 

فرصت ها با تجارت فارکس بی پایان هستند

ایجاد یک طرح تجاری خوب در اقتصاد امروز دشوار است. راه اندازی یک کسب و کار بازاریابی اینترنتی یا فروش یک محصول به صورت آنلاین نیاز به کار و پول اولیه قبل از دیدن بازگشت دارد. فارکس یک بازار از قبل موجود است. بسیاری از پلتفرم آن برای کسب درآمد در معاملات ارزی استفاده می کنند. برای یادگیری تمام راه هایی که می توانید از فارکس سود ببرید، ادامه دهید.

شما باید به یاد داشته باشید که هرگز بر اساس احساسات خود معامله نکنید. اغلب گفته می شود که معاملات بد ناشی از عصبانیت، طمع یا حتی وحشت بوده است، بنابراین زمانی که احساس می کنید معامله نکنید. مسلماً، احساسات با همه چیز در زندگی ارتباط دارند و تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. فقط اجازه ندهید آنها در مرکز توجه قرار گیرند و باعث شوند فراموش کنید که در درازمدت چه تلاشی برای انجام آن دارید.

وقتی مردم در معاملات خود موفق می شوند، حریص و بی دقت می شوند، که می تواند منجر به ضرر و زیان شود. در نتیجه، نداشتن اعتماد به نفس کافی نیز می تواند باعث از دست دادن پول شما شود. بسیار مهم است که تا حد امکان منطقی باشیم و تصمیمات هیجانی و احساسی نگیریم.

توصیه می کنیم در این راستا مقاله با استفاده از این نکات فارکس از تراژدی معاملاتی جلوگیری کنید! را مطالعه بفرمایید.

ممکن است متوجه شوید که مفیدترین نمودارهای فارکس، نمودارهایی برای فواصل روزانه و چهار ساعته هستند. فناوری ردیابی فارکس را بسیار آسان کرده است. چرخه های کوتاهتر مانند اینها به دلیل تصادفی بودن، نوسانات گسترده ای دارند. با رعایت یک چرخه طولانی تر، می توانید از هیجان کاذب یا استرس بی مورد جلوگیری کنید.

هنگامی که یک معامله گر فارکس می خواهد ریسک احتمالی خود را به حداقل برساند، اغلب از ابزاری به نام دستور توقف ضرر (Stop loss  ) استفاده می کند. کاری که این کار انجام می دهد این است که اگر یک سرمایه گذاری تا درصد مشخصی از ارزش اولیه آن کاهش یابد، فعالیت تجاری را متوقف می کند.

بازار فارکس مکانی برای نوآوری فردی نیست. کارشناسان دنیای مالی چندین دهه است که برای تسلط بر بازار، نکات فارکس را یاد می گیرند. بعید است که بدون صرف زمان برای یادگیری سیستم، با استراتژی معاملاتی عالی روبرو شوید. به مطالعه روش های اثبات شده ادامه دهید و با آنچه کار می کند بمانید.

اگر بیش از حد به سیستم نرم افزاری وابسته شوید، ممکن است تمام حساب خود را به آن بسپارید. انجام این کار می تواند به معنای خسارات بزرگ باشد.

استفاده از یک حساب کوچک و شروع با معاملات کوچک ممکن است یک استراتژی عاقلانه برای سرمایه گذارانی باشد که تازه وارد فارکس شده اند. مهم است که بتوانید بین معاملات خوب و بد تفاوت قائل شوید و استفاده از یک حساب کاربری کوچک راه خوبی برای یادگیری نحوه انجام این کار است.

بیاموزید که چگونه نبض در بازار بدست آورید و اطلاعات را رمزگشایی کنید تا به تنهایی نتیجه گیری کنید. رسیدن به نتایج مستقل و در عین حال در نظر گرفتن دیدگاه های دیگر، شما را برای موفقیت آماده می کند.

شما باید هر نکته یا توصیه ای را که در مورد بازار فارکس دریافت می کنید بررسی کنید. رویکردی که برای یک معامله گر کار می کند ممکن است همان چیزی نباشد که برای شما کارساز باشد. متوجه نشدن این موضوع می تواند برای شما هزینه داشته باشد، و باید رویکرد خود را متناسب با نقاط قوت خود تنظیم کنید. حتما سیگنال های فنی مختلف را یاد بگیرید تا بدانید چه زمانی باید تغییر مکان دهید.

این ایده خوبی است که یک دفترچه از تجربیات خود در بازار فارکس نگه دارید. مجله را با موفقیت ها و شکست های خود پر کنید. با این ژورنال می توانید پیشرفت خود را در معاملات فارکس بهتر ردیابی کنید و مرجعی برای معاملات آینده خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله چند توصیه مفید اگر میخواهید وارد بازار فارکس شوید را مطالعه بفرمایید.

به عنوان یک معامله گر مبتدی فارکس، باید برنامه ریزی کنید که چگونه از زمان خود استفاده کنید. اگر می خواهید معاملات را سریع انجام دهید، از نمودار 15 دقیقه ای و ساعتی استفاده کنید تا به سرعت از معامله خود خارج شوید. نمودارهای بسیار کوتاه مانند 5 یا 10 دقیقه معمولاً توسط اسکالپرها استفاده می شود.

چند توصیه ساده به معامله گران فارکس این است که به آن پایبند باشند و ناامید نشوند. مانند هر معامله‌گری، احتمالاً در مقطعی با یک سری معاملات ضعیف و بدشانسی روبرو خواهید شد. معامله گران موفق چیزی دارند که سایر معامله گران ندارند و آن پشتکار است. صرف نظر از ظاهر، غرایز خود را حفظ کنید و زمان معمولا موفقیت را تضمین می کند.

اکنون، باید بدانید که تجارت با فارکس به تلاش زیادی از طرف شما نیاز دارد. فقط به این دلیل که شما چیزی را به خودی خود نمی فروشید به این معنی نیست که سواری آسانی خواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که روی نکاتی که در بالا یاد گرفتید تمرکز کنید و برای موفقیت در هر کجا که لازم است از آنها استفاده کنید.