سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

با استفاده از این نکات فارکس از تراژدی معاملاتی جلوگیری کنید

به دنیای فارکس خوش آمدید! شاید متوجه شده باشید که این یک بازار بزرگ با جنبه های مختلف است. این واقعیت که معاملات ارزی فضای بسیار رقابتی دارد، می تواند یافتن آنچه برای شما مفید است کمی غیرممکن به نظر برسد. شما می توانید از این پیشنهادات برای شروع کار خود استفاده کنید.

اخبار را روزانه مرور کنید و به آنچه در بازارهای مالی می گذرد توجه داشته باشید. وقتی مردم در مورد آن صحبت می کنند و با گزارش های رسانه ای شروع می شود، حرکات صعودی و نزولی بازار شروع می گردد. عاقلانه است که متن هشدارهای ایمیلی را برای بازارهایی که معامله می کنید تنظیم کنید تا بتوانید در زمان وقوع اخبار بزرگ سریع عمل کنید.

در مورد جفت ارزی که انتخاب می کنید همه چیز را بیاموزید. اگر وقت خود را صرف تحقیق در مورد تمام جفت ارزها در بازار نمایید، هیچ زمانی برای انجام معاملات واقعی نخواهید داشت. یک جفت ارز را انتخاب کنید، همه چیزهایی را که در مورد آنها بدانید بخوانید، درک کنید که آنها در مقابل پیش بینی چقدر غیرقابل پیش بینی هستند. آن را ساده نگه دارید.

توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله چند توصیه مفید اگر میخواهید وارد بازار فارکس شوید را مطالعه نمایید.

تصمیمات معامله گری خود را بر اساس کارهایی که دیگران انجام می دهند قرار ندهید. موفقیت ها به طور گسترده مورد بحث قرار می گیرند. با این حال، شکست ها معمولا توسط معامله گران فارکس صحبت نمی شود. ممکن است حتی یک معامله گر موفق نیز دچار اشتباه و ضرر گردد. بنابراین استراتژی ها و سیگنال های خود را ارائه دهید و صرفا در بازار از سایر معامله گران تقلید نکنید.

وقتی مردم در معاملات خود موفق می شوند، حریص و بی دقت می شوند، که می تواند منجر به ضرر و زیان شود. عدم خونسردی و وحشت زدگی نیز می تواند پول شما را از دست بدهد. هیچ کاری را بر اساس "احساس" انجام ندهید و بر مبنای دانش و منطق خود عمل نمایید.

قبل از راه اندازی یک حساب مدیریت شده در مورد کارگزار خود تحقیق کنید. یک قانون کلی خوب این است که شما باید فردی را انتخاب کنید که به طور مداوم بازار را شکست دهد. همچنین، آنها باید سابقه پنج ساله یا بهتر داشته باشند.

بسته ای را برای حساب خود انتخاب کنید که بر اساس میزان شناخت و انتظارات شما باشد. محدودیت های خود را درک کنید و با آنها واقع بین باشید. هیچ کس یک شبه در بازار فارکس موفق نمی شود. استفاده از حساب‌های شما ممکن است در ابتدا وسوسه‌انگیز باشد، اما این امکان را فراهم می‌کند که علاوه بر بازدهی کلان، ضررهای زیادی نیز به همراه داشته باشید. برای کاهش خطرات هنگام شروع کار، یک حساب تمرینی ایده آل است. با معاملات کوچک شروع کنید تا به شما کمک کند تجربه کسب کنید و یاد بگیرید که چگونه تجارت کنید.

در مورد خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده اید برای خرید کتاب های الکترونیکی فارکس یا روبات هایی که نوید سودهای کلان و ثابت را می دهند بسیار مراقب باشید. این محصولات معمولاً اثبات نشده اند. در نهایت، تنها افرادی که در این معاملات مشارکت دارند و در نهایت ثروتمندتر می شوند، فروشندگان هستند. اگر می خواهید به صورت حرفه ای معامله گری در فارکس را بیاموزید، بهتر است با یک مربی کار کنید.

وقتی تازه وارد فارکس شده اید، ممکن است وسوسه شوید که در چندین ارز سرمایه گذاری کنید. اما این یک اشتباه بزرگ بوده و بهتر است فقط از یک جفت ارز استفاده کنید. سعی کنید تا زمانی که درک بهتری از نحوه کار کردن چیزها پیدا نکرده اید، خیلی عمیق وارد ماجرا نشوید. با این کار ضرر شما به حداقل می رسد.

چند نکته کلیدی جهت موفقیت در بازار فارکس

اگر تجربه زیادی در تجارت فارکس ندارید و می‌خواهید موفق باشید، ابتدا با یک حساب کوچک شروع کنید. شناخت معاملات خوب از معاملات بد بخش مهمی از معاملات فارکس است و این به شما امکان می دهد با هر دو نوع آن آشنا شوید.

در این راستا به منظور کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله آموزش سرمایه گذاری در فارکس پیشنهاد می گردد.

تایم فریم معاملاتی را بر مبنای شیوه معاملاتی خود انتخاب نمایید. برای حرکت سریع تر معاملات خود، می توانید از جدول پانزده دقیقه و ساعتی استفاده کنید تا در عرض چند ساعت موقعیت خود را ترک کنید. یک اسکالپر از نمودارهای پنج و ده دقیقه ای استفاده می کند و در عرض چند دقیقه وارد و خارج می شود.

حساب کوچک اولین نوع حسابی است که باید در شروع معامله با ارز، افتتاح نمایید. این به شما کمک می کند تا ضررهای خود را کاهش دهید و در عین حال به شما امکان می دهد معامله گری را انجام دهید. اگرچه تجارت با مقادیر اندک پول نقد ممکن است اکنون بیهوده به نظر برسد، اما تمرینی که از این معامله به دست می آورید زمانی ارزشمند خواهد بود که زمان باز کردن یک حساب کارگزاری کامل و نامحدود باشد.

سعی کنید از جفت ارزهای مبهم تر دوری کنید. معاملات سریع می تواند با جفت ارزهای اصلی رخ دهد، زیرا بسیاری از افراد دقیقاً در همان بازار معامله می کنند.

هنگام شروع کار از قانون سادگی پیروی کنید. اگر به طور کامل مفاهیم آن را درک نکنید، یک سیستم بسیار پیچیده احتمالاً مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد می کند. روش های ساده در ابتدا ساده ترین کار هستند. همانطور که تجربه شما رشد می کند و بیشتر می آموزید، باید شروع به پیشرفت کنید و برای رسیدن به اهداف بالاتر تلاش کنید. هر بار که با یک روش یا زمینه راحت می شوید، به دنبال چالش دیگری باشید تا به پیشرفت خود ادامه دهید.

قبل از درگیر شدن در معاملات واقعی، تکنیک ها و استراتژی معاملاتی خود را با معامله بر روی حساب های دمو تقویت کنید.

در دنیای فارکس، تکنیک های زیادی برای انجام معاملات بهتر در اختیار شماست. توجه داشته باشید در دنیای معامله گری، استراتژی ای که برای یک نفر مفید است ممکن است برای دیگری مفید نباشد. امیدواریم این نکات به شما نقطه شروعی برای استراتژی خودتان داده باشد.