سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

امروز می‌خواهم مقاله‌ای را به شما ارائه کنم که نشان می‌دهد تا چه حد باید کمال‌گرایی خود را در معاملات در نظر بگیرید.

به طور خلاصه: هیچ استراتژی معاملاتی کاملی وجود ندارد. شما باید با ضرر و زیان کنار بیایید.

پس امید نداشته باشید و شروع به پذیرش این واقعیت کنید که شکست خواهید خورد. یک سیستم معاملاتی عالی سیستمی است که در درازمدت پول در می آورد، نه سیستمی که با هر معامله ای پول در می آورد - این یک آرمان پذیرفته شده است. و شما فقط زمانی شروع به کسب درآمد خواهید کرد که بپذیرید پول خود را نیز از دست خواهید داد. هنوز فکر می کنید که بهتر از بازار هستید و همچنان به دنبال آن استراتژی معاملاتی هستید که به شما 100 درصد سود می دهد اما این اشتباه است!

بیشتر بدانید:

نحوه انتخاب نرم افزار تجارت فارکس
برازش منحنی

اگر حتی پس از اثبات سودآوری سیستم معاملاتی شما، همچنان می خواهید آن را بهبود ببخشید، باید بسیار مراقب باشید. یک سیستم معاملاتی ساختار بسیار ظریفی است و هر زمان که پارامتری را تغییر دهید، نسبت برد و پاداش: ریسک شما تغییر خواهد کرد. واریانس شما، میانگین کاهش، میانگین افزایش و غیره نیز همینطور خواهد بود.

تغییرات در یک سیستم معاملاتی باید ظریف و گام به گام و بر اساس داده های قوی باشد. اگر دائماً سعی کنید عملکرد خود را کامل کنید، در نهایت به برازش منحنی خواهید رسید. این بدان معنی است که استراتژی شما بسیار نزدیک به گذشته خواهد بود که مطلقاً جایی برای هیچ تغییری در رفتار بازار در آینده باقی نمی گذارد. اما همانطور که همه ما می دانیم، بازارها نفس می کشند و دائما در حال تحول هستند.

تغیر دادن پیاپی استراتژی های معاملاتی هزینه زیادی برای شما خواهد داشت - معضل بسیار واقعی هر آزمون بک تست است. همچنین به همین دلیل است که شما باید همیشه از نمونه‌های دمو در زمان بک تست استفاده کنید – اگر 3 سال داده دارید، سیستم خود را برای 2 سال توسعه دهید و بدون توجه به نتایج آن در سال سوم بدون هیچ گونه تنظیماتی آزمایش کنید.

در یک نقطه شما باید تصمیم بگیرید که به عنوان یک معامله گر کجا ایستاده اید - و انتظار ضرر را داشته باشید.

ممکن است در حال حاضر یک سیستم معاملاتی سودآور در دست داشته باشید، فقط آن را نمی دانید زیرا بعد از هر معامله ضرر ده می خواهید آن را به گونه ای تنظیم کنید که از ضرری که به تازگی وارد کرده اید جلوگیری شود. با این حال، این به معنای تغییر سیستم شما و پذیرش آن در برابر ضررهای احتمالی دیگر است.

شما به سادگی باید بپذیرید که سیستم معاملاتی شما ضرر ده است، این ماهیت تجارت است. در پوکر، هیچ کس حتی ایده تلاش برای بردن هر دستی را که بازی می کند را در نظر نمی گیرد. این یک فکر مضحک و کاملا دیوانه کننده است.

"بیشتر معامله گران یک سیستم خوب را می گیرند و با تلاش برای تبدیل آن به یک سیستم کامل، آن را نابود می کنند." - رابرت پرچتر

بپذیرید که این شما هستید، این سیستم معاملاتی شماست، با همه مزایا و معایبش. یاد بگیرید که آن را دوست داشته باشید و بپذیرید که از دست دادن بخشی از آن است. بدانید که انتظار مثبتی دارید و این سیستم برای شما پول در می آورد - چه چیزی بیشتر می خواهید؟ شما در حال حاضر بهتر از تقریباً 95? از افرادی هستید که تا به حال پا به این تجارت گذاشته اند.

شما باید برای تعالی تلاش کنید، نه کمال

اگر نمی توانید رویای خود را برای ایجاد "سیستم معاملاتی بدون ضرر جادویی" برآورده کنید، چه چیزی باقی می ماند؟ تعالی! این وظیفه شماست که مطمئن شوید سیستم خود را 100? دنبال می کنید. حتی کوچکترین انحرافی مجاز نیست. اطمینان حاصل کنید که همیشه در اوج عملکرد خود معامله می کنید.

هر معامله ای که خارج از سیستم معاملاتی خود انجام می دهید، توهین به خودتان، زمان و تلاشی است که برای معامله می کنید، و به احترام خود شما.

برتری در نهایت به احترام به خود بستگی دارد. وقتی به خودتان احترام بگذارید و به توانایی ها و سیستم خود اعتماد کنید، پیروی از سیستم خود برای شما آسان تر و آسان تر خواهد شد.

اگر با یک روند شکست مواجه شدید، تحقیق کنید که آیا همه معاملات را بدون نقص انجام داده اید و اگر بله، آیا شرایط بازار تغییر کرده است یا اتفاق دیگری افتاده است؟ در طول بازی های باخت، ضروری است که در مسیر خود بمانید و سیستم خود را دنبال کنید، اما در عین حال درک کنید که چرا شکست میخورید. اگر کاری برای انجام دادن وجود نداشته باشد، خوب است.


هنگامی که سیستم خود را برای مدتی (مثلاً 50 معامله) با نهایت عالی دنبال کردید و همچنان در حال از دست دادن پول هستید، می توانید با اطمینان بسیار بالا بگویید که مشکل سیستم است. سپس می‌توانید دوباره آن را تنظیم کنید، اما اگر در وهله اول از آن پیروی نکنید، هرگز نمی‌دانید که آیا سیستم شما برنده است یا بازنده. این همان چیزی است که اکانت های آزمایشی و بک تست ها برای آن ساخته شده اند.

به من اعتماد کنید، هر چه بیشتر بر پیروی از سیستم خود تأکید کنید، سریعتر آن را به یک سیستم برنده تبدیل خواهید کرد که متناسب با سبک زندگی و شخصیت شما باشد، که فوق العاده مهم است.
اگر یادداشت های تجاری شما به شما می گوید که پتانسیل زیادی در یک منطقه خاص وجود دارد - آن را دنبال کنید. البته ابتدا سیستم تنظیم شده را در دمو تست کنید.
 

اگر حوصله دارید، عالی است! مشخصه معاملات عالی یکنواختی است. شما به تنظیمات خود تسلط دارید، تبریک می گویم. اکنون می توانید برای هموارسازی منحنی حقوق صاحبان سهام و تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی خود، استراتژی دیگری را طبق همین فرآیند ایجاد کنید.

با گذشت زمان ممکن است 2 تا 3 استراتژی برای یافتن معاملات در هر شرایط بازار بیاموزید و منحنی ارزش سهام شما تقریباً عالی به نظر می‌رسد، اگرچه آشکارا معاملات بازنده‌ زیادی در بین برنده های شما وجود خواهند داشت. همه چیز به نرخ ریسک به ریوارد ربط دارد.

سیستم های متعددی که در بازارهای مختلف معامله می شوند که برای هموارسازی تجارت در نمودار ارزش سهام ضروری هستند. جو دی ناپولی

نتیجه گیری: هرگز سیستم در حال اجرا را تغییر ندهید

آنچه قطعا در دنیای بیت ها و بایت ها صادق است در دنیای تجارت نیز صادق است. هنگامی که آن را درست کردید، از آن راضی باشید. هرگز سیستم خود را زیر سوال نبرید، مگر اینکه به طور مداوم شروع به از دست دادن پول کنید. و همیشه ارزیابی کنید که آیا سیستم خود را به اشتباه اعمال کرده اید یا اینکه شرایط بازار آنقدر تغییر کرده است که سیستم شما را شکست داده است.

برای کسب سود بیشتر میتوانید از یک حساب آزمایشی برای بک تست استفاده کنید حتی اگر نمیخواهید از حساب های دمو استفاده کنید، حتما در هر معامله از یادداشت و نوت برداری استفاده کنید تا عملکرد خود را بسنجید!

برای اینکه بدانید چرا باید روی کمال و بهبود فرآیند تمرکز کنید نه نتایج روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.thebalancemoney.com/traders-focus-on-perfection-of-process-1031431