سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

بازار ارز تریلیون ها ارزش دارد و برای انجام معاملات سودآور باید بسیار هوشیار و منطقی بود. بهترین استراتژی برای معامله در بازار فارکس این است که هر زمان که فرصتی پیش آمد معامله کنید. با این حال، برای یک معامله گر غیرممکن است که همیشه مراقب باشد.

بنابراین، معامله گران فارکس از نرم افزارهای خودکار استفاده می کنند. تجارت با نرم‌افزار فارکس به‌عنوان معاملات جعبه سیاه، معاملات روبو یا معاملات الگوریتمی نیز شناخته می‌شود. این به یک ابزار ضروری برای معامله گران فارکس تبدیل شده است. این نرم افزار مزایای بسیاری را ارائه می دهد. با این نرم افزار، یک معامله گر می تواند برخی از پارامترها را تنظیم کند. بر اساس این پارامترها، نرم افزار معاملات ارزی سودآور را حتی در غیاب معامله گر اسکن می کند.

کار با یک نرم افزار فارکس خودکار


نرم افزار معاملاتی FX با برنامه هایی ادغام شده است که به ارزیابی نمودارهای قیمت ارز و سایر فعالیت های جاری بازار در بازه های زمانی متعدد کمک می کند. بر اساس این فعالیت‌ها، این نرم‌افزار سیگنال‌هایی تولید می‌کند که شامل روند قیمت، اخبار و اختلافات پراکنده می‌شود که بر بازار تأثیر می‌گذارد. با این سیگنال ها، معامله گران می توانند معاملات جفت ارز سودآور بالقوه را پیدا کنند.

بیشتر بدانید:

چگونه یک فرد متوسط بدون تجربه مهارت های لازم برای تجارت فارکس را یاد میگیرد

قبل از اینکه معاملات خود را خودکار کنید


با کلمه "نرم افزار خودکار" ممکن است فکر کنید که همه چیز آسان تر خواهد شد. با این حال، این کاملا درست نیست. بنابراین، ابتدا باید مطمئن شوید که به نرم افزار معاملاتی نیاز دارید. قبل از خرید نرم افزار فارکس سوالات خاصی از خود بپرسید.

    ابتدا ارزیابی کنید که به نرم افزار نیاز دارید. نرم افزار معاملاتی وعده کسب درآمد را می دهد، اما ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کنید طول بکشد. بنابراین، آیا بهتر است به صورت دستی معامله کنید یا باید در کاری که پیچیده است و هیچ تجربه ای برای آن ندارید زیاده روی کنید؟ در مورد آن فکر کنید.
    اگر تصمیم به خرید دارید، بدانید که در چه زمینه ای قرار دارید. سعی کنید ریزه کاری های کل سیستم را یاد بگیرید. قبل از روی آوردن به استراتژی های پیچیده سعی کنید اهداف و استراتژی های خود را ساده نگه دارید.
    هیچ نرم افزاری برای همه در بازار موجود نیست. ابتدا باید استراتژی خود را پیدا کنید و نرم افزار را با توجه به شرایط خود شخصی سازی کنید.

 

انتخاب یک نرم افزار معاملاتی فارکس


گزینه های نرم افزار معاملاتی متعددی در بازار موجود است. هر کدام با جوانب مثبت و منفی خود متفاوت است. اگر خوش شانس باشید که یک نرم افزار معاملاتی خودکار را انتخاب کنید، به طور بالقوه می توانید هزاران دلار درآمد داشته باشید. شرکت های بازرگانی حدود 95 درصد از معاملات برنده را در تبلیغات نرم افزاری خود تبلیغ می کنند. آنها همچنین تاریخچه تجارت قابل اعتماد آن برنامه ها را برای تأیید کارایی نرم افزار به اشتراک می گذارند. با این حال، عملکرد خوب در گذشته لزوماً به معنای نتایج مثبت در آینده نیست. بنابراین، هنگام انتخاب نرم افزار معاملاتی فارکس باید از موارد زیادی آگاه باشید.

در اینجا چند معیار انتخاب کلیدی وجود دارد که باید قبل از انتخاب برنامه های خودکار در نظر بگیرید.

بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید: نرم افزارهای مختلفی بر اساس سرعت، قابلیت برنامه ریزی، عملکرد و سهولت استفاده در دسترس هستند. بنابراین، نرم افزاری که با دوست شما خوب پیش می رود، نیازی به همراهی شما نیز ندارد.

برای مثال، ممکن است برنامه‌ای بخواهید که گزارش‌هایی تولید کند و توقف ضرر، توقف‌های انتهایی و سایر سفارش‌های بازار را اعمال کند. شما همچنین می خواهید نظارت در زمان واقعی داشته باشید. با این حال، معامله گران جدید یا کمتر با تجربه به دنبال یک برنامه ساده با ویژگی تنظیم و فراموشی هستند.

اگر اهل سفر هستید، می خواهید در صورت عدم استفاده از رایانه، به برنامه خود از راه دور دسترسی داشته باشید. برای چنین معامله گرانی، عملی ترین و مفیدترین راه حل یک برنامه مبتنی بر وب است زیرا می تواند با Wi-Fi کار کند. از سوی دیگر، برای معامله گران جدی فارکس، سرورهای خصوصی مجازی ممکن است ارزش توجه داشته باشند. با استفاده از این سرویس، می توان به سرعت به نرم افزار آنها دسترسی پیدا کرد، سیستم را برای اهداف امنیتی ایزوله کرد و از پشتیبانی فنی قوی برخوردار بود.

کارمزدها و ضمانت ها را بررسی کنید: برخی از شرکت ها برای برنامه ای که ارائه می دهند، کمیسیون معاملات و هزینه های اضافی دریافت می کنند. شما باید قبل از خرید نرم افزار آنها را بررسی کنید زیرا این هزینه می تواند بر سودآوری شما تأثیر بگذارد.

همچنین، برخی از شرکت ها ضمانت بازگشت برنامه های خریداری شده را برای یک دوره مشخص ارائه می کنند. اگر فکر می کنید نرم افزار نتایج دلخواه شما را نمی دهد، می توانید آن را به شرکت ها برگردانید و درخواست بازپرداخت کنید.

علاوه بر این، همچنین توصیه می شود نظرات مشتریان آنلاین را در مورد برنامه ها بررسی کنید تا اعتبار آنها را تأیید کنید. برخی از شرکت ها یک دوره آزمایشی رایگان از نرم افزار را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر مشوق هایی برای خرید برنامه با آنها ارائه می دهند. برخی از شرکت های دیگر نسخه ی نمایشی رایگان ارائه می دهند تا شما را با ویژگی های آن آشنا کنند.

یک تست درایو انجام دهید: برنامه های معاملاتی فارکس بسیار پرهزینه هستند و بنابراین باید قبل از خرید یک درایو آزمایشی انجام دهید. اسکرین شات و فیلم برنامه ها را بخواهید. همچنین باید ویدیوهایی را بخواهید که شما را در عملیات حسابداری با قیمت معامله، نشان دادن معاملات خرید و فروش، زمان اجرا و ارسال سود به شما نشان دهد.

مطمئن شوید که یک آموزش اجرا می کنید تا ببینید آیا به همه سوالات پاسخ می دهد یا خیر. در صورت بروز هر گونه مشکل با مرکز راهنمایی تماس بگیرید. یک سیستم پشتیبانی آگاه و باتجربه سعی خواهد کرد تا تجربه معاملات را یکپارچه کند. بررسی کنید که پیوند "راهنما" در نرم افزار کار می کند.

برخی از شرکت ها نیز گزینه های تست بدون الزام را برای نرم افزار خود ارائه می دهند. با این کار می توانید از خوب بودن یا نبودن برنامه مطمئن شوید. همچنین، مطمئن شوید که برنامه شما در تنظیمات پیش فرض انعطاف پذیر و آسان برای نصب است.

نرم افزار کاربر پسند را انتخاب کنید: مطمئن شوید که نرم افزاری که انتخاب می کنید قابل درک است. اگر برنامه به گونه ای طراحی شده باشد که بازارهای مختلف را به طور همزمان مدیریت کند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین، نرم افزار شما باید به راحتی سفارشی شود و می توانید تمام پارامترها را درون نرم افزار تنظیم کنید.

اطمینان حاصل کنید که امنیت را ارائه می دهد: کار بر روی نرم افزار معاملات فارکس خودکار شامل به اشتراک گذاری اطلاعات حساس شما است. این نباید به بیرون درز کند. بنابراین، نرم افزاری را انتخاب کنید که امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند. مطمئن شوید که یک سیستم وب گرا است و دارای برچسب 128 بیتی برای امنیت کامل است.

باید اطلاعات بلادرنگ ارائه دهد: زمان بندی در معاملات فارکس بسیار مهم است. قیمت ها می توانند در عرض چند ثانیه افزایش یا کاهش پیدا کنند. بنابراین، شما باید روی نرم افزاری سرمایه گذاری کنید که از ابتدا تا آخر به شما اطلاعات صحیح بدهد.

باید خدمات مشتری 24/7 ارائه دهد: اگر در برنامه با مشکلی مواجه شدید، فرم های نرم افزار معاملاتی شما باید خدمات فوری مشتری را به شما ارائه دهند. در واقع، شما باید از طریق هر یک از فرم های رسانه ای، اعم از ایمیل، تماس تلفنی یا چت زنده، پشتیبانی 24/7 از خدمات مشتریان آنها را دریافت کنید.

باید داده‌ها را خلاصه کند: نرم‌افزار شما باید فهرست مفصلی از تراکنش‌های گذشته را در اختیار شما قرار دهد و همچنین به شما امکان چاپ را بدهد. با این سابقه، یک معامله‌گر می‌تواند رویه معاملاتی خود را مطالعه کند، هر نقصی را شناسایی کند و سعی کند آنها را برای معاملات آتی اصلاح کند.

اینها تنها چند نکته است که معامله گران هنگام جستجوی یک نرم افزار معاملاتی به آنها توجه می کنند. با این حال، نیازهای شما ممکن است متفاوت باشد و هدف شما باید یافتن برنامه ای باشد که بهترین نیازهای شما را برآورده کند. و به یاد داشته باشید که این فقط یک ابزار تجارت است. این شما هستید که باید با تنظیم پارامترهای دلخواه از آن استفاده واقعی کنید.

برای اطلاع از بهترین نرم افزار تجارت فارکس روی لینک https://www.benzinga.com/money/best-forex-trading-software کلیک کنید!

 

مزایای نرم افزار معاملات خودکار فارکس


    اولا، تمام اثرات عاطفی و روانی بر تصمیمات معاملاتی شما را از بین می برد. این نرم افزار صرفاً روی رویکرد منطقی کار می کند. گاهی اوقات، معامله گران بر اساس تفکر روانی خود تصمیم به خرید یا فروش می گیرند. با این حال، نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در مورد حقایق مربوط به شرایط بازار و پارامترهای تعیین شده تصمیم گیری کنید.
    برای معامله گرانی که معاملات را بر اساس اسپرد ارز انجام می دهند نه بر اساس نرخ بهره، نرم افزار معاملاتی بسیار موثر است. همانطور که اختلاف قیمت به وضوح ظاهر می شود، نرم افزار فورا آن را می خواند و معامله را آغاز می کند.
    با نرم افزار معاملاتی، می توانید چندین حساب و استراتژی های مختلف را در یک زمان معامله کنید. با این کار، ریسک خود را به همراه چندین ابزار پخش می‌کنید و در مقابل موقعیت‌های از دست رفته، پوششی ایجاد می‌کنید. علاوه بر این، نرم افزار می تواند به دنبال فرصت ها باشد، سفارش های تجاری ایجاد کند و آنها را در کسری از ثانیه نظارت کند.
    این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که در عرض چند ثانیه وارد معامله شده و از آن خارج شوید. این ورود و خروج سریع تفاوت زیادی ایجاد می کند. به محض اینکه وارد یک موقعیت می شوید، به طور خودکار اهداف زیان سود و توقف ضرر محافظتی ایجاد می کند.


نحوه جلوگیری از کلاهبرداری در نرم افزار معاملاتی


با وجود گزینه‌های نرم‌افزار خودکار بی‌شمار موجود در بازار، کاملاً واضح است که کلاهبرداری وجود خواهد داشت. اگر فکر می‌کنید که نرم‌افزار خاصی برای درست بودن خیلی خوب است، بهتر است کمی بررسی کنید. بسیاری از شرکت‌ها برنامه‌هایی را ارائه می‌کنند که سودهای بالا را با قیمت‌های پایین وعده می‌دهند. مراقب چنین وعده هایی باشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که از طریق آنها می توانید قانونی یا جعلی بودن یک برنامه را تشخیص دهید.

    تمام محصولات قابل تحویلی که برای قیمت خرید به شما ارائه می شود را دقیق بررسی کنید. از پرسیدن سوال دریغ نکنید کمی تردید می تواند در نهایت باعث ضرر شما شود.
    بهتر است کمی تحقیق کنید تا همه چیز را در مورد سیستم بدانید. همیشه قبل از تعهد، شرایط و ضوابط را بخوانید.
    برای بررسی، سایت های شخص ثالث و سایت های نظارتی مالی را مرور کنید.
    مطمئن شوید که سیستم دارای یک دوره آزمایشی است. در مورد بسیاری از ارائه دهندگان سرکش، دوره آزمایشی برنامه ها وجود ندارد.

نتیجه


مهم نیست که مبتدی، با تجربه یا متخصص معامله گر فارکس هستید، نرم افزار خودکار مطمئنا مفید است. با این حال، یک چیز را در نظر داشته باشید؛ شما نباید به طور کامل به نرم افزار وابسته باشید. هیچ نرم افزاری نمی تواند به طور مداوم معاملات موفق شما را تضمین کند.

بازار فارکس همیشه با برخی ریسک‌ها همراه است و نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند تا از برخی از این خطرات جدی جلوگیری کنید تا از ضرر جلوگیری کنید. بنابراین، قبل از انتخاب هر نرم افزاری، تصور واضحی از آنچه از آن نرم افزار به دنبال آن هستید داشته باشید.

برای آشنایی با بروکر فارکس اینجا کلیک کنید!