سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش معامله گری در بازارهای مالی

نظر

نکات عالی فارکس که می تواند برای شما سود خوبی به همراه داشته باشد

معامله گری در بازار فارکس می تواند سود بسیار خوبی به همراه داشته باشد. اما با این وجود چنانچه دانش اولیه ورود به این بازار و معامله گری در آن را نداشته باشید، ریسک بزرگی در کمین شما خواهد بود. به عبارت دیگر به علت عدم آگاهی کافی، حساب معاملاتی شما ممکن است در مدتی محدود کاملا از بین رفته و سرمایه خود را از دست دهید. از همین رو توصیه می کنیم بدون داشتن دانش و آگاهی کافی نسبت به این بازار، از سرمایه گذاری کردن در آن جدا خودداری نمایید. حال با این وجود چنانچه پیش از این سابقه فعالیت در بازار فارکس را داشته و یا به تازگی قصد دارید وارد این بازار شوید، باید بگوییم که این مقاله مخصوص شما خواهد بود. امروز قصد داریم به بیان نکات مهمی از معامله گری در این بازار بپردازیم که برگرفته از تجربیات معامله گران حرفه ای در این زمینه می باشد. پس از شما دوست خوبم دعوت می کنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مهم است که در جریان اخبار باشید. اطمینان حاصل کنید که از آنچه در مورد ارزهای مرتبط با سرمایه گذاری های شما رخ می دهد، می دانید. سفته بازی نقش سنگینی در جهت دهی ارز دارد و اخبار معمولاً عامل سفته بازی است. اگر سرویس هشدار ایمیل یا متنی دارید، می توانند شما را در جریان اخبار قرار دهند.

پس از انتخاب یک جفت ارز، تمام تحقیقاتی را که می توانید، در مورد آن انجام دهید. تمرکز بر روی یک جفت ارز به شما کمک می‌کند تا در معاملات مهارت بیشتری پیدا کنید، در حالی که تلاش برای کسب اطلاعات یک‌جای دسته‌ای باعث می‌شود زمان بیشتری را برای کسب اطلاعات نسبت به معامله واقعی تلف کنید. در جفت ارز خود متخصص شوید چرا که این امر بیشترین تأثیر را در موفقیت شما دارد.

توصیه می کنیم در این رابطه به منظور کسب اطلاعات بیشتر، مقاله فرصت ها با تجارت فارکس بی پایان هستند را مطالعه بفرمایید.

درباره تجارت با دیگران در بازار بحث کنید، اما ابتدا قضاوت خود را دنبال کنید. در حالی که شما باید به نظرات بیرونی گوش دهید و به آنها تاکید کنید، در نهایت این شما هستید که مسئول تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری خود هستید.

الگوهای بالا و پایین را می توان به راحتی مشاهده کرد، اما یکی بر دیگری تسلط خواهد داشت. فروش در زمانی که بازار در حال افزایش است ساده است. هنگام انتخاب تجارت، همیشه به روندها توجه کنید.

هر بار از یک مکان شروع نکنید. هر معامله باید بر اساس شایستگی های فردی خود ارائه شود. با باز کردن با استفاده از اندازه موقعیت یکسان به طور خودکار، می‌تواند منجر به تعهد کم یا بیش از حد تصادفی وجوه شود. اگر می خواهید در فارکس برنده شوید، باید نحوه انجام معاملات خود را فقط مطابق با روندهایی که نشان داده شده است تغییر دهید.

از آنچه می خواهید و همچنین آنچه انتظار دارید برای انتخاب حساب کاربری و ویژگی های مناسب برای شما استفاده کنید. با چیزی که در این مرحله توانایی انجام آن را ندارید کنار بیایید. در معاملگری یک شبه شگفت انگیز نخواهید شد. به عنوان یک قاعده کلی، اهرم کمتر برای معامله گران مبتدی مناسب تر است. وقتی تازه وارد هستید، یک حساب تمرینی باز کنید تا خطرات خود را به حداقل برسانید. هر یک از جنبه های تجارت را به دقت مطالعه کنید و از کوچک شروع کنید.

کتاب‌های الکترونیکی فارکس یا ربات‌هایی که ادعا می‌کنند می‌توانند برای شما ثروت بیاورند، هدر دادن پول هستند. بسیاری از این محصولات به سادگی روش های معاملاتی را به شما ارائه می دهند که اثبات شده یا آزمایش نشده اند. تنها کسانی که از این نوع محصولات به ثروت می رسند، فروشندگان آنها هستند. اگر اولین معاملات فارکس شما بازدهی نداشت، سرمایه گذاری در مشاوره یا دستورالعمل حرفه ای را در نظر بگیرید.

در این زمینه می توانید مقاله چند توصیه مفید اگر میخواهید وارد بازار فارکس شوید را بررسی بفرمایید.

به عنوان یک معامله گر کوچک، حفظ حساب کوچک خود برای مدت حداقل یک سال بهترین استراتژی برای موفقیت در معاملات ارزی است. انجام این کار به شما کمک می کند تا تفاوت بین معاملات خوب و معاملات بد را بیاموزید.

معامله گران جدید ارز هنگام معامله هیجان زده می شوند و هر آنچه را که دارند در این فرآیند ارائه می دهند. اکثر مردم فقط می توانند برای چند ساعت تمرکز خود را با کیفیت بالا ارائه دهند. بازار همیشه باز خواهد بود، مطمئن باشید که خود را خسته نکنید.

وقت بگذارید و به اندازه کافی با بازار آشنا شوید و محاسبات خود را انجام دهید و خودتان تصمیم بگیرید. تنها راه برای موفقیت در هر بازاری این است که نظرات خود را شکل دهید و روش های خود را ایجاد کنید.

در واقعیت، یک برنامه عمل برنده دقیقا برعکس است. اگر استراتژی داشته باشید، مقاومت در برابر نوسانات و هیجانات بازار برایتان آسان تر خواهد بود.

مهمترین چیزی که هر معامله گر فارکس باید بداند این است که چه زمانی باید از بازار خارج شود. اغلب اوقات، معامله گران متوجه کاهش برخی ارزش ها می شوند، اما به جای برداشت پول، منتظر می مانند تا بازار دوباره تنظیم شود تا بتوانند سرمایه خود را جبران کنند. این نوع خیال بافی، استراتژی درستی نیست.

اگر آماده شروع معامله هستید، یا از قبل شروع کرده اید، از نکات ذکر شده به عنوان بخشی از استراتژی معاملاتی خود استفاده کنید. پس در نهایت به یاد داشته باشید مهم است که همواره در جریان آخرین اخبار بوده و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری های خود، عاقلانه فکر و عمل نمایید.